مزایای ورزش منظم بی مانند هستند. ورزش می تواند به شما کمک کند تا وزن اضافی بدن خود را از دست دهید و همچنین دچار بیماری های قلب، دیابت و پوکی استخوان نشوید. همچنین در تمرکز ذهنی به شما کمک می کند. در حالی که بسیاری از مردم می دانند که ورزش برای آن ها مفید اما اغلب از آن غفلت می کنند. کالج آمریکایی پزشکی ورزشی (ACSM) و انجمن قلب آمریکا (AHA) توصیه می کنند که افراد بزرگسال و سالم حداقل ۱۵۰ دقیقه فعالیت هوازی با شدت متوسط و در پنج روز هفته داشته باشند. این چیزی است که به افراد به صورت جدی توصیه می شود. جرالد فلچر یک متخصص قلب در جکسون ویل فلوریدا می گوید تناسب اندام ایده آل شامل تمرین عضلانی نیز می شود. این تمرینات به منظور افزایش قدرت و استقامت پیشنهادمی شود. این برنامه می گوید باید دست کم هفته ای دوبار تمرینات عضلانی راپیگیری کنید.

کارآیی کمتر

مردم معمولا برای انجام کارهای خود به راه های آسان تر فکر می کنند. اما اگر آن ها سخت تر کارکنند در واقع ورزش کرده اند. سابرینا مریل یک مربی شخصی تناسب اندام و سخنگوی شورای امریکایی در ورزش یک نظر جالب دارد او می گوید به جای اینکه همه ی لباس ها را برای شستن در یک سبد قرار دهیم و به سمت لباسشویی بریم بهتر است این کار را یکی یکی انجام دهیم.

اجتناب از استفاده فناوری

به جای اینکه همه ی کارها را به ماشین ها بسپاریم بخشی از آن را با دست انجام دهیم. برای نمونه لباس ها را با دست بشوییم. این کار نزدیک به یک ساعت و نیم زمان می برد و در عین حال یک ورزش به شمار می آید. مریل می گوید استفاده از یک ماشین چمن زنی ساده به جای ماشین سواری چمن زنی بسیار بهتر است.

راه رفتن در مسافت های دور

راه رفتن های طولانی بسیار مفید است. بالا رفتن از پله ها برای قلب ورزش است و به سلامتی آن کمک می کند. تلاش کنید که کمتر سوار آسانسور و یا پله برقی شوید. اگر شما سوار اتوبوس و مترو می شوید یک ایستگاه پیش از اینکه به مقصد برسید پیاده شوید و بقیه مسیر را پیاده ادامه دهید. اگر برای خرید به یک فروشگاه می روید خودروی خود را در دورترین نقطه پارک کنید تا برای رسیدن به آن ناچار باشید کمی راه بروید. دکتر فلچر می گوید راه رفتن بهترین ورزش است زیرا شما برای انجام اه به جز کفش به چیز دیگری نیاز ندارید.

صبح ورزش کردن

یافته ها نشان میدهد افرادی که صبح ها ورزش می کنند میل بیشتری به ادامه دادن آن دارند زیرا بسیاری از افراد که پس از پایان روز کاری ورزش می کنند دیگر توان چندانی ندارند و در نتیجه دلزده می شوند. همچنین صبح ورزش کردن روز شما را می سازد و شما را برای کارهای روزمره آماده می کند.

انتخاب زمان ورزش

اینکه چه زمانی بهترین موقعبرای ورزش است به خودتان بستگی دارد اما تلاش کنید زمانی را انتخاب کنید بدنتان آماده تر است.