بهترین ترازوهای دیجیتالی موجود در بازار

امروزه با وجود بی تحرکی و سبک زندگی ناسالم و در پی آن افزایش وزن، وجود ترازو در هر خانه ای الزامی است. از طرفی ترازوهای متنوع در بازار موجود است و این تنوع گاهی خریداران را سردرگم می کند. ما در این مقاله از مجله پیام سلامت می خواهیم به معرفی بهترین ترازوهای دیجیتالی موجود در بازار بپردازیم. با ما همراه شوید.

بهترین ترازوهای دیجیتالی بازار

ترازو دیجیتال افق مدل ۲۰۰۳D

بهترین ترازوهای دیجیتالی موجود در بازار
بهترین ترازوهای دیجیتالی موجود در بازار

ترازو دیجیتالی افق از جنس شیشه ۸ میلی متری ساخته شده و به دلیل مقاومت و ضخامت زیاد یکی از محبوب ترین تراوزهای دیجیتالی بازار است. این ترازو از باطری به عنوان مخزن تامین انرژی استفاده کرده و تا ۱۶۰ کیلوگرم وزن را تحمل می کند. وزن خود ترازو ۲ کیلوگرم و دقت اندازه گیری آن ۵۰ گرم است. هشدار میزان باطری و سیستم خاموشی خودکار از دیگر امکانات این ترازو هستند. ترازو افق مدل ۲۰۰۳D قابلیت نمایش وزن اندازه گیری شده با واحدهای کیلوگرم و پوند را به صورت همزمان دارد.

ترازو دیجیتال کمری کد ۰۱

بهترین ترازوهای دیجیتالی موجود در بازار
بهترین ترازوهای دیجیتالی موجود در بازار

این تراوز نیز شیشه ای است و ضخامت شیشه به کار رفته در تولید آن حدود ۶ میلی متر است. برای اندازه گیری دقیق وزن خود می توانید از این ترازو استفاده کنید. البته دقت اندازه گیری این دستگاه نسبت به ترازو افق ۵۰ گرم بیشتر است اما هنوز هم در رنج نرمال و قابل قبولی قرار دارد.

ترازو دیجیتال کمری مجهز به سیستم خاموشی خودکار است و تا ۱۸۰ کیلو گرم وزن را تحمل می کند. برای روشن شدن صفحه LED بزرگ این دستگاه نیز کافیست با نوک انگشتان پا یک ضربه کوچک روی شیشه بزنید. انرژی مورد نیاز این دستگاه نیز از باطری ساعتی تامین می شود.

ترازو دیجیتال پرسونال اسکیل مدل QF-2003B

لیست ترازوهای دیجیتالی موجود در بازار
لیست ترازوهای دیجیتالی موجود در بازار

این ترازو یک کیلو و ۸۰۰ گرمی، تا ۱۸۰ کیلوگرم وزن را تحمل می کند. دقت اندازه گیری این دستگاه نیز ۱۰۰ گرم است و برای روشن شدن از توان باطری استفاده می کند. قابلیت خاموشی خودکار از دیگر ویژگی های این ترازو است. روی LCD این دستگاه می توانید وزن خود را هم به کیلوگرم و هم به پوند مشاهده کنید.

ترازو دیجیتال امرن مدل BF511

لیست ترازوهای دیجیتالی موجود در بازار
لیست ترازوهای دیجیتالی موجود در بازار

اگر دنبال یک ترازو تمام عیار هستید که علاوه بر وزن، گزارشی از شاخص های سلامتی مانند میزان چربی، درصد ماهیچه و شاخص BMI را به شما ارائه دهد، حتما این ترازو را انتخاب کنید. ترازو امرن تا حداکثر ۱۵۰ کیلوگرم را تحمل می کند و دقت اندازه گیری آن حدودا ۱۰۰ گرم است. صفحه نمایش بزرگ یکی از ویژگی های اصلی این دستگاه است.

برای ثبت آخرین وزن اندازه گیری شده می توانید از حافظه این دستگاه که برای ۴ کاربر تعبیه شده است استفاده کنید. با هر بار اندازه گیری وزن، عدد حاصله به جای عددی قبلی روی حافظه ای که انتخاب کرده اید سیو می شود. با وجود ویژگی های مثبتی مانند سیستم خاموشی خودکار و باطری لیتیومی، این دستگاه در واقع یک ترازو حرفه ای است و بیشتر به درد باشگاه های ورزشی می خورد.

ترازو دیجیتال متئو مدل PS 801

لیست ترازوهای دیجیتالی موجود در بازار
لیست ترازوهای دیجیتالی موجود در بازار

اگر نمی خواهید ترازو دیجیتال شیشه ای بخرید، توصیه اول ما به شما ترازو متئو مدل PS 801 است. جنس این ترازو چرم مصنوعی است و حداکثر وزنی که می توانید با آن اندازه گیری کنید ۱۸۰ کیلوگرم می باشد. دو واحد اندازه گیری پوند و کیلوگرم نیز برای این دستگاه تعریف شده است و شما می توانید با دکمه ای که پشت دستگا تعبیه شده است واحد اندازه گیری را تغییر دهید.

دقت اندازه گیری این ترازو نیز حدودا ۱۰۰ گرم است. این دستگاه مجهز به سیستم خاموشی خودکار بوده و با دو عدد باطری نیم قلمی کار می کند. البته نگران تمام شدن باطری نباشید. چرا که به محض ضعیف شدن منبع انرژی، دستگاه پیامی را روی صفحه نمایش به شما نشان خواهد داد.

ترازو دیجیتال بیورر مدل BF700

لیست ترازوهای دیجیتالی موجود در بازار
لیست ترازوهای دیجیتالی موجود در بازار

به کمک این ترازو یک کیلو و ۸۰۰ گرمی می توانید وزن خود را به کیلوگرم، پوند و یا استون اندازه گیری کنید. منبع تغذیه این دستگاه باطری نیم قلمی است و از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. قابلیت اندازه‌گیری درصد چربی، آب، استخوان و ماهیچه‌ های بدن، قابلیت اندازه ‌گیری میزان سوخت و ساز پایه‌ بدن، قابلیت اندازه گیری BMI، قابلیت اتصال به تلفن های هوشمند از طریق بلوتوث و قابلیت ثبت وزن ۸ نفر در حافظه از جمله ویژگی های مثبت این دستگاه هستند.

دقت اندازه گیری ترازو بیورر مدل BF700 حدود ۱۰۰ گرم و بیشترین وزن قابل تحمل برای آن ۱۸۰ کیلوگرم می باشد.

ترازو دیجیتال بوش مدل PPW3300

لیست ترازوهای دیجیتالی موجود در بازار
لیست ترازوهای دیجیتالی موجود در بازار

اگر دنبال یک ترازو باکیفیت و ماندگار هستید، ترازوهای دیجیتال شرکت بوش را انتخاب کنید. اگر چه ما بیشتر این شرکت را با تولیدات لوازم آشپزخانه اش می شناسیم اما ترازوهای دیجیتالی اش هم حرف ندارند. ترازو بوش مدل PPW3300، دارای دو سنسور متفاوت است. اولی برای روشن شدن و دومی برای اندازه گیری وزن. شما می توانید با این ترازو حداکثر ۱۸۰ کیلوگرم وزن را با دقت ۱۰۰ گرم اندازه گیری کنید.

سیستم خاموشی خودکار این دستگاه نیز برای جلوگیری از تخلیه انرژی باطری، بعد از چند ثانیه نمایش وزن، دستگاه را خاموش می کند. این ترازو با باطری سکه ای کار می کند و اگر باطری اش ضعیف شود روی صفحه نمایش پیام هشدار LO را به نمایش در می آورد.

ترازو دیجیتال متئو مدل ps802i

لیست ترازوهای دیجیتالی موجود در بازار
لیست ترازوهای دیجیتالی موجود در بازار

اگر دنبال یک ترازو حرفه ای می گردید، ترازو دیجیتال متئو مدل ps802i را انتخاب کنید. این دستگاه علاوه بر اندازه گیری دقیق وزن با دقت ۱۰۰ گرم، میزان چربی، آب، ماهیچه، استخوان، تراکم لاغری و پروتئین بدن را نیز نمایش می دهد. سیستم پیشرفته این دستگاه، بعد از اندازه گیری پارامترهای ذکر شده، سن بدن شما را نیز تخمین می زند.

تحلیل نمودار خطی و مرور سوابق اطلاعاتی از دیگر امکانات ویژه این ترازو است که در دیگر ترازوهای این لیست پیدا نخواهید کرد. با کمک این اطلاعات تحلیلی می توانید نوسان وزن را بررسی کرده و کنترل بهتری روی آن داشته باشید. از آنجا که چندین کاربر مختلف می توانند از حافظه داخلی این دستگاه برای ثبت اطلاعات و تحلیل آنها استفاده کنند، باشگاه های ورزشی احتمال مناسب ترین مشتریان این ترازو هستند.

ترازو متئو اپلیکیشنی به نام Matheo Health Scale دارد که می توانید آن را روی اندروید و IOS نصب کرده و از امکانات بیشتری برخوردار شوید. این اپلیکیشن پس از نصب، از طریق بلوتوث به ترازو متصل شده و به شما امکان استفاده از ویژگی های دیگر را می دهد.