گیاهان و مواد مفید برای تقویت قوای جنسی مردان

متاسفانه در دهه های اخیر، به دلیل تغییر در سبک زندگی و مواد غذایی مورد استفاده، تعداد مردانی که از ناتوانی جنسی رنج می برند بیشتر شده است. برخی از این مشکلات که موجب کاهش تحریک پذیری، زود انزالی و به طور کلی اختلالات جنسی در مردان شده اند با تغییر در نوع غذایی که خواهید خورد قابل درمان است. اگر شما هم به دنبال راهی برای تقویت قوای جنسی مردان هستید در این مطلب با ما همراه شوید تا منتخبی از گیاهان و ترکیب های بی نظیر برای این کار را بشناسید.

بهترین ها برای تقویت قوای جنسی مردان

ترکیب نیم مثقال میخک کوبیده با شیر تازه گاو محرک آقایان است. فقط باید دقت کنید که غذای گاو رازیانه نباشد زیرا رازیانه حاوی هورمون زنانه است و نوشیدن شیر گاوی که از رازیانه تغذیه کرده است برای مردان مناسب نبوده و قوای جنسی آنها را کم می کند.

تخم کلم به صوت کوبیده هم قوای مردان را تقویت می کند و هم کشنده کرم است.

بادام خاکی یا پسته زمینی دارای طبیعت گرم است و علاوه بر زیاد کردن مایع منی برای اعصاب، سستی بدن و دردهای ستون فقرات مناسب است. دقت کنید که این ماده دیر هضم است، پس بهتر است با کمی شکر آن را میل کنید.

دارچین گیاهی است که اثرش در بدن تا ۱۵ سال باقی خواهد ماند این ماده با ارزش، خواصی نظیر ضد رطوبت بدن، تقویت قوای جنسی مردان ، تقویت کننده معده و کبد، کاهش دهنده تپش قلب، مسکن اعصاب و ده ها خاصیت دیگر را در خود جای داده است. میزان مصرف آن می تواند روزانه بین ۲ الی ۲۵ گرم باشد.

گیاهان و مواد مفید برای تقویت قوای جنسی مردان
تقویت قوای جنسی مردان

زبان گنجشک یا همان درخت سروان است که بیشتر در خراسان می روید. برگ آن شبیه به برگ بادام و قرمز رنگ است بهترین زمان چیدن آن در پاییز که برگ ها درختش زرد هستند می باشد. ۲ مثقال از دم کرده این گیاه قوای جنسی مردان را تقویت کرده، درد پهلو، کمر و رحم را کم می کند. برای دفع سنگ و تقویت اعضای تناسلی نیز بسیار مفید است.

گوشت شتر جوان کمتر از دو سال، گرچه دیر هضم است اما به تقویت مایع منی در مردان کمک می کند. حتی شیر و پنیر تهیه شده از شتر نیز می تواند به تقویت قوای جنسی مردان منتج شود.

پیاز سفید را حلقه حلقه کرده و در روغن کنجد و یا روغن زیتون بجوشانید سپس تخم مرغ را در ظرفی بشکنید و اندکی نمک به آن بزنید و روی پیازهای در حال جوش بریزید. روغن این غذا نیروی جنسی شما را تقویت می کند.

خوردن مداوم خرما و بادام هم برای کمر و هم برای تقویت قوای جنسی مردان مفید است. این دو ماده علی الخصوص برای مردان لاغر اندام بسیار توصیه می شود.

تخم یونجه تولید کننده مایع منی در بدن مردان است. تاثیر این ماده در بدن تا ۵ سال باقی خواهد ماند توصیه می شود بین ۱۰ الی ۲۰ گرم تخم یونجه را بو داده، کوبیده و با شکر میل کنید.

حسن لبه صمغ درخت یمنی است و برای تقویت آلت تناسلی مردان بسیار مفید است. میزان مصرف این ماده بسته به سن تا یک و نیم مثقال هم مجاز است.

کنگر با طبیعت گرم خود می تواند ماده ای فوق العاده برای تقویت قوای جنسی مردان باشد. این ماده غذایی مفید برای دفع گاز روده و معده و زخم روده نیز مناسب است.

به مدت سه روز ترکیب ۷۵ گرم روغن زیتون عتیق ( روغن زیتونی که ۷ سال مانده باشد یا روغن زیتون تازه ای که به قدری جوشانده شود که آب آن تبخیر شده و میزان آن به نصف تقلیل یابد. )، ۷۵ گرم عسل، ۲۵ گرم کندر، ۲۵ گرم روغن سیاه دانه را در حمام بخورید و در آن روز از خوردن آب سرد اجتناب کنید. این روغن علاوه بر تقویت قوای جنسی مردان از بسیاری از دردها رهایتان می کند.

برگرفته از کتاب دکتر برای همه ( دوره طب سنتی و گیاهی )