مدیرعامل شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ از آغاز توزیع هولوگرام بیمه طلایی فرهنگیان در ادارات تعاونی آموزش‌ و پرورش خبر داد.
افشین مقصودی اظهار داشت: از امروز توزیع هولوگرام بیمه طلایی فرهنگیان در تعاونی‌های آموزش‌ و پرورش تهران آغاز می‌شود و طی روزهای آینده به ادارات شهرستان‌ها نیز تحویل خواهد شد.
وی ادامه داد: تعداد این هولوگرام‌ها در مرحله اول یک میلیون و ۵۰۰ هزار عدد است و در صورت تقاضای بیشتر به تعداد آنها افزوده خواهد شد، نصب این هولوگرام بر روی دفترچه هر فرد فرهنگی، به معنای پوشش بیمه طلایی برای وی خواهد بود.
مدیرعامل شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ همچنین گفت: افراد صاحب دفترچه‌های نشاندار، می‌توانند با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد از خدمات درمانی بدون سقف هزینه‌ای برخوردار شوند.
وی افزود: ادارات تعاونی آموزش و پرورش بر اساس تاریخ‌های مشخص، زمان حضور فرهنگیان برای نصب هولوگرام‌ها بر روی دفترچه بیمه را به اطلاع آنها می‌رساند.
مقصودی خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای رفاه بیشتر فرهنگیان در دریافت خدمات درمانی انجام شده است.

همچنین سیاری مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در این مورد گفت:دریافت و توزیع هولوگرام تا الصاق بر روی دفترچه را از طریق ادارات آموزش و پرورش مناطق دانست و افزود: تعداد هولوگرام‌ها براساس آخرین آمار و اطلاعات حقوقی تیرماه هریک از بیمه شدگان تحویل ادارات آموزش و پرورش مناطق خواهد شد.

سیاری افزود: به دلیل عدم امکان تهیه نسخه المثنی و جهت جلوگیری از هرگونه اشتباه و اختلافی نماینده تعاون هر اداره می‌بایست ضمن تکمیل فرم ثبت مشخصات افراد اصلی و تحت تکفل آن ها نسبت به الصاق هولوگرام بر روی صفحه اول و مکان مشخص شده دفترچه هریک از بیمه شدگان اقدام نماید.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ادارات آموزش و پرورش مناطق جهت دریافت هولوگرام ها می بایست از شعب بیمه آتیه سازان حافظ اقدام نمایند.