با معجزه آسا ترین خواص درمانی مورچه آشنا شوید

مورچه حیوانی کوچک است که جز دسته حشرات محسوب می شود ولی این حیوان بسیار کوچک خواص فوق العاده ی درمانی دارد که با شنیدن آنها حتما شگفت زده خواهید شد برای دانستن خواص درمانی مورچه با ما همراه شوید.

خواص درمانی مورچه

انواع مختلفی از مورچه در نواحی مختلف دنیا زندگی می کنند ولی  این حیوان در همه انواع خود با طبیعت گرم و خشکی که دارد خواص درمانی و دارویی زیر را در خود جای داده است:

  • تعداد ۱۰۰ عدد مورچه را در روغن رازقی و یا روغن زنبق و اگر در دسترس نبود در روغن زیتون ریخته و به مدت ۳ هفته در آفتاب بگذارید روغن حاصل را روغن مورچه می نامند. این روغن خواص درمانی بسیاری دارد از جمله خاصیت آن این است که مردانی که دچار ضعف در آلت تناسلی خود شده اند می توانند از این روغن بر روی آلت و اطراف آن بمالند. روغن مورچه می تواند برای این دست افراد به شدت محرک و مقوی است.
با معجزه آسا ترین خواص درمانی مورچه آشنا شوید
خواص درمانی مورچه
  • پسران جوانی که آلت تناسلی آن ها کوچکتر از حالت طبیعی است نیز می توانند از این روغن استفاده کنند و مشکل خود را برطرف سازند.
  • تعدادی مورچه صحرایی را سابیده و سپس با یک روغن گیاهی مخلوط کنید. برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده از این روغن بسیار پیشنهاد می شود. مرتبه اولی که از این روغن استفاده می کنید مو ها می ریزند و پس از ۲ الی ۳ بار استفاده، پیاز مو خراب شده و موها دیگر نمی روید. دقت کنید که روغن را فقط به نواحی که می خواهید موهای زائدش از بین برود بمالید زیرا وقتی پیاز مو تخریب شود دیگر قابل برگشت نیست.

با وجود تمام این خواص، در صورتی که مورچه خورده شود موجب ایجاد باد شکم و نفخ می شود در این حالت برای از بین بردن نفخ، مقداری زیره را پودر کرده و با عسل مخلوط کنید و مصرف نمایید. این کار باد شکم را از بین می برد.