محتوای حمایت شده چیست و چه کمکی به کسب و کار شما می کند؟

هیچ کس تعداد تبلیغات شما را به خاطر نمی آورد؛ تنها تاثیر تبلیغات شماست که در ذهن افراد نقش می بندد.

محتوای حمایت‌شده محتوایی است مرتبط با محصول یا خدمت، که اطلاعاتی را در قالب اطلاعات عمومی و تخصصی، سرگرمی، احساسی و تبلیغاتی یا یک ارزشِ کاربردی بیان می‌کند. تمرکز این محتوا بر رساندن ارزش به مخاطب با آموزش و یا اطلاع رسانی به او درباره موضوعی مشخص است؛ و تفاوت آن با تبلیغاتِ سنتی در این است که مخاطبان همواره در اولویت ما قرار دارند. پس در صورتی‌که از کیفیت محصولات و خدمات خود اطمینان دارید، محتوای حمایت‌شده می‌تواند یکی از مطلوب‌ترین و به‌روزترین گزینه‌های مورد نظر شما باشد. در دنیایی که مردم به راحتی تحت تأثیر ظواهر امر قرار نمی‌گیرند، می‌توانید با ارائه‌ی اطلاعاتی ارزشمند درباره خدمات خود در بهبود کیفیت زندگی آنها نقشی ایفا کنید، با امید به اینکه به عنوان یک ارزش‌آفرین در ذهن مخاطبان جایگاهی ویژه رقم زده و از این طریق به منفعت مالی نیز برسید.

تعامل دو جانبه با مخاطب

در محتوای حمایت شده، شما می توانید پاسخگوی نظرات و سوالات احتمالی مخاطبان باشید. تعامل با مخاطب و ارتباط دو سویه بین مشتری و سرویس دهنده یا فروشنده، اصلی ترین ابزار ایجاد اعتماد و علاقه در مخاطب است؛ که بهتر است از آن بهره بگیرید.

برندسازی و ایجاد علاقه در مخاطبان

در محتوای حمایت شده، شما می توانید برند و خدمات خود را به شکلی مطلوب و مفصل به مشتریان بالقوه معرفی کنید. بد نیست بدانید ۷۰ درصد مخاطبان وبسایت ها ترجیح می‌دهند که از طریق محتوا با یک محصول یا خدمت آشنا شوند تا از طریق سایر روش های تبلیغاتی.

بهبود رتبه در موتورهای جستجو

در محتوای حمایت شده، شما مجاز به درج سه لینک فالو به وبسایت خود هستید. این لینک ها به دلیل رتبه خوب وبسایت پیام سلامت و مرتبط بودن محتوای تولید شده برای شما، می تواند در بهبود رتبه شما در موتورهای جستجو بسیار موثر باشد.

تعرفه خدمات

در اینجا می توانید تعرفه خدمات ما را به تفکیک و به صورت پکیج کامل مشاهده کنید. همچنین در صورت داشتن هرگونه ابهام، سوال یا پیشنهادی می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن 09351330917 تماس بگیرید.