راه های طبیعی برای افزایش خون رسانی به آلت تناسلی مردان

بسیاری از مردان همیشه در حال تلاش هستند تا همسرشان را حداقل از لحاظ جنسی خوشحال و راضی نگه دارند. هنگامی که یک مرد به طور طبیعی قادر به دستیابی به این هدف نیست، ممکن است سرخورده شده و به داروها و مواد مضر روی آورد. به منظور اجتناب از عوارض جانبی احتمالی که این روش های خطرناک برای بدنتان دارند، باید از راه حل های ساده ای برای تقویت قوای جنسی خود استفاده کنید. این روش های ساده قلب شما را قادر می سازند تا هر زمان که مغز اراده کرد، خون کافی را به دستگاه تناسلی بفرستد. حتما سوال می پرسید که برای افزایش خون رسانی به آلت تناسلی چه روش های طبیعی وجود دارد؟

با ما تا انتهای این مطلب مجله پیام سلامت همراه شوید تا پاسخ این سوال را دریابید.

چگونگی افزایش خون رسانی به آلت تناسلی

ورزش منظم

هنگامی که به طور منظم به مدت حداقل نیم ساعت در هر روز ورزش می کنید، قلب شما کاملا سالم خواهد بود. برخی از تمرینات مناسب برای سیستم قلب و عروق شامل پیاده روی و شنا است. در نتیجه، با افزایش خون رسانی به آلت تناسلی عملکردی جنسیتان نیز بهبود پیدا می کند. علاوه بر این، وزنتان نیز کمتر شده و از رابطه جنسی خود بیشتر لذت می برید.

راه های طبیعی برای افزایش خون رسانی به آلت تناسلی مردان
راه های طبیعی برای افزایش خون رسانی به آلت تناسلی مردان

تغذیه مناسب

علاوه بر شرکت در تمرینات بدنی، برای محافظت از سلامت جنسی باید غذاهای سالم بخورید. بعضی از این غذاها به شرح زیر هستند.

  • یک نکته تغذیه ای در مورد چگونگی افزایش خون رسانی به آلت تناسلی خوردن پیاز و سیر است. پس هرگز به دلیل تاثیر آن ها بر روی بوی دهان از مصرفشان اجتناب نکنید.
  • فشار خون پایین برای سلامت جنسی مفید است. یکی از راه های دستیابی به این هدف، خوردن غذاهای حاوی پتاسیم زیاد است. موزها منبع خوبی از پتاسیم می باشد.
  • از آنجا که غذاهای تند مانند چیلی و فلفل با فشار خون بالا و همچنین التهاب مقابله می کنند، به منظور افزایش خون رسانی به آلت تناسلی از این مواد غذایی استفاده کنید.
  • راه دیگری برای افزایش خون رسانی به آلت تناسلی این است که مقدار زیادی اسید امگا ۳ مصرف کنید. این اسیدها در غذاهایی مانند ماهی تن یافت می شوند.
  • به منظور اطمینان از عدم تاخیر در ارسال سیگنال مغز به قلب یا آلت تناسلی، ویتامین B1 بخورید. شما می توانید این ویتامین را در غذاهایی مانند بادام زمینی و گوشت پیدا کنید.
  • با خوردن تخم مرغ، که سطح هورمون های بدن شما را متعادل می کند؛ کاهش میزان استرس را تجربه کنید.

مدیریت استرس

استرس، میزان میل جنسی را کاهش می دهد. این حالت منفی باعث می شود که ضربان قلب بیشتر شود و فشار خون بالا برود. در نتیجه استرس باعث کاهش سطح عملکرد و میل به رابطه جنسی می شود. با این حال، نباید همه تقصیرهای را گردن استرس بیاندازید. شما می توانید استرس خود را با ورزش منظم و مدیتیشن مدیریت کنید. با مدیریت استرس و کنار گذاشتن عادت های مرتبط با آن که می تواند به زندگی جنسی شما آسیب برساند، عملکرد جنسی بهتری پیدا خواهید کرد. چنین عاداتی شامل سیگار کشیدن و مصرف مشروبات الکلی است.

لذت بردن از نور آفتاب

هورمونی به نام ملاتونین موجب می شود افراد بتوانند بخوابند و از خواب بیدار شوند. متاسفانه، افزایش این هومرون میل به رابطه جنسی را کاهش می دهد. بنابراین، مهم است که سطح ملاتونین بدن خود را به حداقل برسانید. برای این کار می توانید بدن خود را در معرض نور خورشید قرار دهید. رسیدن نور خورشید به بدن در زمستان مهم است. به این ترتیب، شما ملاتونین را کاهش می دهید و میل جنسی تان به صورت اتوماتیک بالا می رود.

تکرار رابطه جنسی

رابطه جنسی یک شکل عالی از ورزش است و هر چه بیشتر آن را انجام دهید بیشتر به شما کمک می کند. بنابراین یکی دیگر از راه های افزایش خون رسانی به آلت تناسلی انجام نزدیکی بیشتر است.

ماساژ

ماساژ یک راه کامل برای افزایش خون رسانی به آلت تناسلی است. هنگامی که شما آلت تناسلی و منطقه اطراف آن را ماساژ می دهید، خون بیشتری به این منطقه ارسال شده و عملکرد جنسیتان بهبود پیدا می کند. ماساژ روزانه و تکراری موجب افزایش انرژی جنسی شما نیز می شود و قطعا زندگی جنسی شما را بهبود خواهد بخشید. یک نکته مهم این است که ماساژ نباید تند و سریع انجام شود. این کار را باید آهسته و به مدت طولانی انجام دهید.

اجتناب از مصرف الکل، دخانیات و مواد مخدر

مواد مخدر اثرات منفی بر بدن دارند. به عنوان مثال، تنباکو باعث کاهش کارایی جریان خون توسط محدود کردن عروق خونی می شود. به این ترتیب فردی که سیگار می کشد، قادر به دستیابی به پتانسیل کامل خود در ایجاد نعوظ، مانند یک فرد غیر سیگاری نیست. مهم است که توجه داشته باشید که حتی داروهای تجویزی نیز می توانند عوارضی برای سلامت جنسی شما داشته باشند. اگر می توانید برای درمان بیماری های خود از داروهای گیاهی استفاده کنید. اما مهم این است که قبل از انجام این کار، با دکتر صحبت کنید. با ترک سیگار و الکل نیز می توانید روند افزایش خون رسانی به آلت تناسلی را بهبود دهید.

مصرف داروهای گیاهی

جینسنگ

جینسنگ یک گیاه چینی است که برای درمان اختلالات نعوظ برای سنین مختلف استفاده می شود. تحقیقات نشان داده اند که استفاده از جینسنگ پاسخ قطعی به چگونگی افزایش جریان خون به آلت تناسلی مردان است و از این رو باعث می شود مردان به پتانسیل نعوظ کامل برسند و بتوانند این حالت را برای مدت طولانی ثابت نگه دارند. در واقع، مردانی که از این گیاه استفاده کرده بودند میل جنسی و نعوظ بهتر را گزارش داده اند.

L-آرژینین

L-آرژینین بدن را تحریک می کند تا اکسید نیتریک تولید کند و رگ های خونی را باز کند. باز شدن رگ های خونی باعث می شود گردش خون بهبود پیدا کند. علاوه بر این، L-آرژینین فشار خون پایین را بهبود می بخشد و یک راه حل کلی برای افزایش عملکرد جنسی در مردان است.

یوهمبی

یوهمبی گیاهی است که مشکلات فشار خون پایین را حل می کند و مغز را تحریک می کند تا دوپامین بیشتری تولید کند. دوپامین یک محصول شیمیایی است که منجر به احساس رضایت پس از ارگاسم می شود. شما می توانید این گیاه را مانند چای یا به صورت مکمل مصرف کنید.

نخل بادبزنی

هنوز محققان در مورد چگونگی کارکرد نخل بادبزنی اطلاعات کاملی ندارد. اما معتقدند که این گیاه به شدت برای افزایش عملکرد جنسی مفید است. مردانی که از آن استفاده کرده اند چیزهای خوبی برای گفتن در مورد آن داشته اند. این گیاه آنها را قادر می سازد تا نعوظ سفت تری داشته باشند و استقامت آلت تناسلی شان بهبود پیدا کند.

کهن دار

اگر به دنبال یک راه حلی برای افزایش خون رسانی به آلت تناسلی خود هستید، می توانید این راه حل را در عصاره درخت کهن دار پیدا کنید. این گیاه می تواند به افزایش گردش خون در سراسر بدن کمک کند، در نتیجه احتمال ابتلا به حمله قلبی کم شده و نعوظ طولانی تر می شود.

مکمل های ویتامین

یک ضعف واحدی که در مردان دارای اختلالات جنسی مردان مشاهده می شود، کمبود ویتامین ها است. با این حال، مکمل هایی مانند جینسینگ و ویتامین B12 می تواند به شما در کاهش چنین ضعفی کمک کند. این مکمل ها نه تنها شما را قوی تر می کنند، بلکه باعث ایجاد اعتماد به نفس بیشتری نیز می شوند و از این رو یک زندگی جنسی سالم تری را برای شما به ارمغان می آورند.