بهترین ماساژور چشم موجود در بازار

خستگی چشم عارضه بسیار شایعی است که بشر امروزه زیاد با آن مواجه است. خیره شدن به مانیتور، استفاده از گوشی های هوشمند کوچک، نورهای آب محیط و عواملی از این دست، علت اصلی خستگی چشم هستند. یکی از بهترین راه ها برای مبارزه با این خستگی استفاده از ماساژور چشم است. این ابزار کوچک اما کاربردی می تواند با حرکات ملایم خود، عضلات اطراف حفره چشم را شل کرده و تسکین داده و به این ترتیب خستگی آن را کاهش دهد. اما همانطور که می دانید شرکت های معروف و بزرگی این محصول را تولید می کنند که هر کدام از آنها نیز ویژگی های خاص خود را دارند. در این مقاله می خواهیم در مورد بهترین ماساژور چشم با شما صحبت کنیم.

معرفی بهترین ماساژور چشم

علاوه بر خستگی بسیار از خانم ها نگران پیری پوست و چروک های دور چشم هستند. همانطور که می دانید محیط اطراف ما پر از آلودگی و گرد و غبار است و همین موضوع نیز باعث می شود که پوست حساس برخی از افراد واکنش نشان داده و با از دست دادن کلاژن خود زودتر پیر شود. استفاده از این دستگاه ها، با تقویت سلول های پوست می تواند تا حدود زیادی اثرات مضر محیطی را خنثی کند و ظاهر شما را جوانسازی کند.

ماساژور چشم هومدیکس مدل EYE-100-EU

بهترین ماساژور چشم موجود در بازار
بهترین ماساژور چشم موجود در بازار

در این ماساژور از تکنولوژی لرزش استفاده شده است. استفاده از این محصول نه تنها برای رفع خستگی مفید است بلکه موجب جوانسازی پوست اطراف چشم نیز می شود. در کنار سیستم لرزشی، از حرارت نیز در این دستگاه استفاده شده. بنابراین برای رفع پف و سیاهی دور چشم بسیار عالی است. سنسور هوشمند این دستگاه به محض تماس با پوست روشن شده و عمل ماساژ را با افزایش گردش خون آغاز می کند. ماساژور هومدیکس با یک باطری نیم قلمی کار می کند و با کرم مرطوب کننده نیز سازگار است.

ماساژور چشم تاچ بیوتی مدل TB1583

بهترین ماساژور چشم موجود در بازار
بهترین ماساژور چشم موجود در بازار

ماساژور تاج بیوتی با استفاده از تکنولوژی حرارتی و لرزشی، پوست ظریف اطراف چشم را تقویت کرده و به این ترتیب برای رفع گودی دور چشم یک وسیله فوق العاده است. حرارت ۴۰ درجه متساعد شده از این دستگاه علاوه بر این که خاصیت کشسانی پوست را ارتقاء می دهد برای سفت شدن پوست این نواحی بسیار مفید است.

اگر بعد از مالیدن کرم مرطوب کننده از این دستگاه استفاده کنید، طراوت پوستتان به شدت افزایش پیدا می کند. اگر لکه های تیره در این نواحی دارید توصیه می کنیم از این دستگاه استفاده کنید. ماساژور تاج بیوتی نیز مجهز به سنسور لمسی است و به همین دلیل کار با آن ساده است.

ماساژور چشم میوتو ایتالیا مدل Delanna

بهترین ماساژورهای چشم موجود در بازار
بهترین ماساژورهای چشم موجود در بازار

ماساژور چشم میتو یکی از بهترین ماساژورهای موجود در بازار است. چرا که از چند سیستم برای ماساژ چشم ها و رفع خستگی و پف زیر چشم استفاده می کند. یکی از تکنولوژی های پشرفته این دستگاه، سیستم ماساژ نبضی آن است. با این سیستم دستگاه قادر خواهد بود که پوست ظریف اطراف چشم را مانند نبض و بسیار آرام ماساژ دهد. البته امکان استفاده از این تکنولوژی همراه با گرما نیز وجود دارد.

این دستگاه بسیار پیشرفته قابلیت پخش موسیقی را نیز دارد. همانطور که از ظاهر آن مشخص است، شکل عینک مانند آن موجب می شود که قسمت هدفنش درست در مقابل گوش قرار بگیرد. این دستگاه مجهز به حافظه است و با متصل کردنش به کامپیوتر و به کمک کابل می توانید موسیقی مورد علاقه خود را روی حافظه اش کپی کنید.

باطری لیتیومی این دستگاه ۱۴۵۰ میلی آمپرساعت ظرفیت دارد و از عمر نسبتا خوبی برخوردار است. وزن کم و امکان تنظیم آن از دیگر قابلیت های این دستگاه می باشد. اشتباه نکنید. این دستگاه با وجود ظاهر متفاوتش از وزن زیادی برخوردار نیست و قسمتی که روی بینی قرار می گیرد کاملا با ابر پوشیده شده است.

ماساژور چشم بن کر مدل E100

بهترین ماساژورهای چشم موجود در بازار
بهترین ماساژورهای چشم موجود در بازار

این دستگاه ماساژور تحت لیسانس انگلستان ساخته شده و از تکنولوژی ویبره ای و با استفاده از کیسه های هوا چشم ها را ماساژ می دهد. سیستم حرارتی این دستگاه نیز تاثیر ماساژ را چند برابر می کند. این ماساژور نیز مانند ماساژور میوتو قالیت پخش موسیقی دارد. توصیه ما به افرادی که سردردهای تکرار شونده دارند، استفاده از این دستگاه است. ماساژور بن کر علاوه بر رفع خستگی چشم ها و تسکین سردرد، پوست نازک اطراف چشم را با بهترین شرایط ماساژ می دهد.

ماساژور دور چشم تاچ بیوتی مدل TB1581 به همراه برس پاکسازی پوست تاچ بیوتی مدل۱۵۸۱

بهترین ماساژورهای چشم موجود در بازار
بهترین ماساژورهای چشم موجود در بازار

این مجموعه دو کاره ترکیبی از برس پاکسازی و ماساژور است. بنابراین برای افرادی که به دنبال یک دستگاه چند منظوره کاربردی هستند بسیار مفید است. برس مخصوص پاکسازی تمام ذرات آلودگی و گرد و غبار را از روزنه های پوست خارج کرده و از پیری زودرس آن جلوگیری می کند. از طرفی ماساژور این دستگاه نیز با سیستم یکپارچه ای پوست نازک اطراف چشم را تقویت می کند. به این ترتیب بعد از مدتی استفاده شاهد تغییرات چشمگیری خواهید بود.