راهکارهای ساده برای درمان پف زیر چشم

پف زیر چشم عارضه ای است که صبح هنگام همه آن را تجربه می کنیم. اما گاهی این عارضه طولانی مدت شده و تبدیل به یک نشانه ظاهری برای ما می شود. مثلا وقتی کسی می خواهد ما را در ذهن کسی تدایی کند می گوید همانی که زیر چشمانش پف دارد. اصولا پف زیر چشم خطرناک نیست اما با توجه به مجموعه نکاتی که گفتیم می تواند تاثیر زیادی بر روی زیبایی ما داشته باشد. اگر به دنبال بهترین درمان پف زیر چشم هستید ما را همراهی کنید. در ادامه به شما خواهیم گفت که با چند راه ساده چطور پف زیر چشم را از بین ببرید.

به سادگی به درمان پف زیر چشم بپردازید

سیب زمینی: این ماده مغذی و خوشمزه برای درمان پف زیر چشم بسیار عالی است. همانقدر که ما سیب زمینی سرخ کرده را دوست داریم چشمانمان سیب زمینی خام را دوست دارد. یک عدد سیب زمینی متوسط را داخل فریزر قرار دهید پس از چند دقیقه آن را از فریزیر خارج کرده و به دو نیم تقسیم کنید. ابتدا از آن به زیر چشم ها مالیده و سپس هر نیمه را بر روی یک چشم قرار دهید و ۲۰ دقیقه منتظر بمالید. این کار را هر روز تکرار کنید و نتیجه فوق العاده آن را ببینید.

راهکارهای ساده برای درمان پف زیر چشم
درمان پف زیر چشم

سفیده تخم مرغ: هر روز همزمان با خوردن تخم مرغ به عنوان صبحانه یک عدد سفیده تخم مرغ را با برس بر روی پفت های چشم بمالید. پس از این کار نیز باید ۲۰ دقیقه صبر کنید سپس تخم مرغ خشک شده را بدون آسیب رساندن به پوست زیر چشم با آب ولرم و به آهستگی شستشو دهید.

اما راه حل آخر شیر: شیر ماده ای بسیار خوشمزه است. حتما شما هم شنیده اید که برخی افراد به جای خوردن آن با شیر دوش می گیرند. این افراد به خواص درمانی شیر پی برده اند. شیر برای درمان پف زیر چشم هم خوب است. ابتدا آن را در یخچال قرار دهید تا کاملا خنک شود. خود خنکی هم می تواند تا حدودی پف زیر چشم را کاهش دهید. سپس شیر را در ظرفی ریخته و دو پد تمیز ابری را داخل شیر فرو ببرید و اجازه دهید خوب شیر به خوردشان رود سپس پد ها را بر روی چشم ها بگذارید. برای این درمان نیز ۲۰ دقیقه زمان لازم است.