مگنا آر ایکس

شاید تا به حال یک ایمیل اسپم (ایمیل ناخواسته) دریافت کرده اید که ادعا می کنند محصولی برای افزایش اندازه آلت تناسلی و عملکرد جنسی می شود. معمولا در فضای مجازی مردان بیشتر در معرض این تبلیغات هستند. یکی از محصولاتی که در این زمینه بسیار تبلیغ می شود نیز قرص مگنا آر ایکس است. دارویی که در تبلیغات اینترنتی به عنوان داروی افزایش سایز آلت تناسلی مردان و افزایش شق پذیری آن معرفی می شود.

به طور معمول مردان برای عملکرد جنسی نیازی به این دست داروها ندارند؛ اما اگر احساس می کنید دچار مشکلاتی در زمینه توانایی جنسی هستید؛ بهتر است قبل از مصرف هر نوع دارویی، با یک پزشک متخصص اورولوژی مشورت کنید و هرگز تحت تاثیر تبلیغات قرار نگیرید.

در این مطلب پیام سلامت حقایقی را درباره قرص مگنا آر ایکس با شما در میان می گذاریم.

ادعای مطرح شده درباره استفاده از قرص مگنا آر ایکس

به گفته Janet Lever، A. Frederick و Letitia An Peplau از محققان UCLA، که تولید کننده قرص های  Magna Rx است؛ این قرص ها اندازه آلت تناسلی را پس از ۶۰ روز مصرف روزانه ۲ قرص، افزایش می دهد.

تولیدکنندگان این محصول همچنین برای اثبات ادعای خود توصیفات مشتریانی که ادعا می کنند زندگی جنسی خود را با این قرص بهبود داده اند، منتشر می کند.

محتویات اصلی قرص مگنا آر ایکس

سه ماده اصلی مگنا Rx عبارتند از: پیگوم، ماکا و علف های هرز بز شاخی. Pygeum از یک درخت آفریقایی در مناطق کوهستانی آفریقا و ماداگاسکار به دست می آید. ماکا از آند در پرو می آید و توسط مردم محلی، از جمله اینکاها، برای ۲۰۰۰ سال استفاده شده است. علف های هرز بز شاخی نیز در چین، ژاپن و هیمالیا وجود دارد و طبق گفته های مختلف نوع چینی دارای ویژگی های تقویت غرائز جنسی نیز می باشد.

عوارض جانبی قرص مگنا آر ایکس

Magna Rx و مواد تشکیل دهنده آن به خوبی مورد مطالعه قرار نگرفته و دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) نیستند. طبق گفته Healthwise، ماکا ممکن است سبب ایجاد گواتر در صورت مصرف رژیم کم ید شود، اما به اندازه کافی شواهدی برای تایید این موضوع وجود ندارد. همچنین علف هرز بز شاخی هرگز نباید با داروهای تجویزی ناباروری مصرف شود، زیرا واکنش آن با این داروها مورد مطالعه قرار نگرفته است.

هشدار

محصولات گیاهی و داروهای طبیعی به کمک آزمایشات مواد غذایی و دارویی تولید نمی شوند. در نتیجه قرص Magna Rx نیز برای استفاده دارای تاییدیه پزشکی نیست. همچنین مواد گیاهی می توانند هر گونه عوارض جانبی را در صورت مصرف داروهای دیگر داشته باشند. و در نهایت اینکه مطالعات بالینی کافی برای اثبات اثربخشی قرص مگنا آر ایکس و شناسایی تمام عوارض جانبی یا تعیین نتایج و اثرات درازمدت آن انجام نشده است.

نکات مهم

مشکلات ساختگی و نگرانی های مرتبط با اندازه آلت تناسلی در مردان بسیار رایج است. اگر در مورد عملکرد یا اندازه آلت خود نگران هستید، بهتر سات بدانید که شما تنها نیستید. همچنین در نظر داشته باشید که هیچ اندازه استانداردی برای آلت تناسلی وجود ندارد. با توجه به بررسی های Janet Lever، David A. Frederick و Letitia Anne Peplau بیش از ۸۵ درصد از زنان گزارش دادند که از اندازه آلت تناسلی شریک جنسی خود راضی هستند. در حالی که تنها ۵۵ درصد از مردان از اندازه آلت خود راضی بودند.

همچنین کتابخانه بهداشت دولتی، توصیه می کند اگر شما بیش از ۲۵ درصد موارد ایجاد رابطه در حفظ نعوظ خود دشواری داشته باشید؛ باید توسط پزشک متخصص برای از بین بردن هر گونه شرایط، اختلالات و مشکلات اساسی معاینه شوید.