معرفی مواد غذایی برای پسر شدن جنین

پسر یا دختر؟ فرقی نمی کند. هر چه باشد فقط امیدواریم سالم به دنیا بیاید. این جملات را بارهای از زبان مادرها و پدرها شنیده اید. اما واقعیت این است که گاهی والدین ترجیح می دهند جنسیت نوزادشان را بتوانند تعیین کنند. به عنوان مثال زوجی تصمیم می گیرند برای بار دوم بچه دار شوند. این زوج دارای یک پسر هستند و می خواهند فرزند دومشان دختر باشد یا برعکس. در این شرایط به دنبال راهکاری می گردند تا بتوانند بر روی جنسیت نوزاد تاثیر بگذارند. یکی از راه های قدیمی برای این کار که در طب سنتی نیز مورد توجه بوده، استفاده از غذاهای خاص برای پدر یا مادر است. اگر به دنبال نسخه های این چنین هستید با ما در ادامه همراه شوید تا با مواد غذایی برای پسر شدن جنین بیشتر آشنا شوید.

نسخه های گیاهی و مواد غذایی برای پسر شدن جنین

انگور

این میوه می تواند محیط رحم را قلیایی کند. قلیایی شدن محیط رحم نیز باعث می شود کروموزوم های ماده از بین برود و شانس بارداری جنین پسر بیشتر شود. پس به مادرانی که قصد بارداری داشته و تمایل دارند جنینشان پسر شود توصیه می شود قبل از بارداری از مصرف انگور قافل نشوند.

توت فرنگی

توت فرنگی علاوه بر این که ترشحات داخل رحم را قلیایی می کند، می تواند ترشی خون را نیز کم کند. خوردن این ماده چند ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی می تواند محیط دهانه رحم را قلیایی کند و موجب از بین رفتن کروموزوم های ماده شود. در این حالت کروموزوم های نر بیشتر رشد می کنند و شانس تولد نوزاد پسر بیشتر می شود.

زعفران

علاوه بر قلیایی شدن محیط رحم، افزایش تعداد اسپرم ها نیز می تواند شانس تعیین جنسیت جنین را افزایش دهد. زعفران یکی از موادی است که می تواند تولید اسپرم را بدن مردان بیشتر کند. خوردن چای زعفرانی همراه با نبات، چند ساعت قبل از رابطه جنسی تاثیر خوبی بر روی تعداد اسپرم ها دارد. علاوه بر افزایش تعداد این کرومووزم ها، زعفران قادر است نسبت کروموزوم ها نر به ماده را افزایش دهد.

معرفی مواد غذایی برای پسر شدن جنین
معرفی مواد غذایی برای پسر شدن جنین

کاسنی

کاسنی در طب اسلامی و همچنین طب جدید به عنوان یکی از مواد غذایی برای پسر شدن جنین معرفی می شود. کاسنی ماده ای است که در نوسازی سلول های کبد و تقویت آن موثر است. از طرفی کبد نقش مهمی در تولید کروموزوم های نر ایجاد می کند. پس خوردن کاسنی بر روی کبد تاثیر گذاشته و کبد نیز میزان کرومووزم های نر را بیشتر می کند. خوردن کاسنی هم برای پدران و هم برای مادرانی که می خواهند جنینشان پسر شود توصیه می شود.

فلفل سیاه

فلف سیاه نیز یکی از نسخه ها و مواد غذایی برای پسر شدن جنین است. خوردن روزی دو عدد دانه فلفل سیاه کوبیده نشده در یک ماه قبل از بارداری و ماه اول بارداری می تواند بر روی جنسیت نوزاد تاثیر گذار باشد.

میگو

خوردن میگو می تواند تولید اسپرم را تقویت کند. این آبزی دارای فسفر فراوان است و همین فسفر نیز قادر است قوای جنسی و در پی آن تعداد اسپرم ها را افزایش دهد. خوردن میگو توسط مردان چند ساعت قبل از نزدیکی توصیه می شود.

دنبلان گوسفند

دنبلان گوسفند را در روغن زیتون سرخ کرده و یا به شکل کبابی قبل از رابطه جنسی استفاده کنید. خوردن این ماده توسط مردان قبل از آمیزش جنسی می تواند ماده منی را تقویت کند و نقش موثری در تولید اسپرم داشته باشد.

سایر گیاهان دارویی

علاوه بر موادی که در بالا ذکر شد، گیاهان دارویی دیگری نیز وجود دارند که علاوه بر تقویت قوای جنسی می توانند جنسیت نوزاد را پسر کنند. به عنوان مثال خوردن خرما، ۷ مغز، جنسینگ، زنجبیل و … چند ساعت قبل از نزدیکی، علاوه بر تقویت نیروی در مردان، می توان اسپرم آن ها بیشتر و مایع منی را غلیظ تر کند. این عوامل همگی بر روی پسر شدن جنین تاثیر گذار است.