نسخه های گیاهی برای برجسته کردن سینه ها

سینه ها اندامی هستند که در زیبایی فرم بدن تاثیری زیادی دارند. به همین جهت نیز بیشتر خانم ها به دنبال آن هستند که بتوانند از طرق مختلف، ( مانند عمل جراحی) که بعضا خطرناک نیز است، سینه های خود را خوش فرم کنند. علاوه بر این روش های خطرناک، براساس طب سنتی روش های ساده تر و کم خطرتری نیز وجود دارد که می توانند به برجسته کردن سینه ها کمک کنند. طرفداران طب سنتی بر این باورند که می توان از طریق افزایش جریان خون در نواحی اطراف ماهیچه ها سینه، آن ها فرم داد و برجسته کرد. این افراد معتقدند که افزایش جریان خود در این نواحی می تواند محرکی برای رشد و سفت شدن ماهیچه ها باشد. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با برخی از گیاهان و نسخه های گیاهی برای برجسته کردن سینه آشنا کنیم. با ما همراه شوید.

گیاهان مفید برای برجسته کردن سینه ها

  • ۳۰ گرم صمغ انغوزه را با ۲۰ گرم موم عسل طبیعی درون کاسه فلزی ریخته و بر روی حرارت کتری، به روش بن ماری، ذوب کنید. بعد از ذوب شدن، چند قطره روغن کنجد را به محلول اضافه کنید. این محلول را روزی ۲ بار روی سینه ها مالیده و سپس با پارچه نخی آن ها را ببندید.
  • به اندازه یک مشکل برگ درخت کرچک را بکوبید. سپس آن را با چند قطره روغن زنجبیل به شکل خمیر درآورده و بر روی سینه ها مالیده و خوب ماساژ دهید.
  • برای افزایش جریان خون و برجسته کردن سینه ها می توانید ۲ قاشق مربا خوری پیه گاو، ۲ قاشق مرباخوری چربی مرغ و ۲ قاشق مربا خوری پیه گاو میش را بر روی حرارت غیر مستقیم آب کنید و سپس با کمی پودر خردل مخلوط کرده و آن را به سینه ها ماساژ دهید.
  • پودر دارفلفل را با کمی کره گاوی به شکل خمیر در آورده و آن را روی چند بار به مدت ۱ هفته بر روی سینه ها بمالید. این محلول به برجسته کردن سینه ها و بزرگ شدنشان کمک می کند.
نسخه های گیاهی برای برجسته کردن سینه ها
نسخه های گیاهی برای برجسته کردن سینه ها
  • اشق، پودر زنجبیل و صمغ انغوزه را هر کدام به میزان ۲۵ گرم با ۳۰ گرم چربی مرغ یا موم عسل و مقدار کمی روغن کرچک به شیوه زیر تهیه کرده و بر روی سینه ها بمالید و سپس سینه را با پارچه نخی ببندید. اشق، انغوزه، چربی مرغ و روغن کرچک را بر روی حرارت غیر مستقیم آب کرده و سپس پودر زنجبیل را به آن اضافه کنید و آنقدر به هم بزنید تا شبیه کرم شود. از این محلول باید روزی ۳ مرتبه استفاده کنید.
  • ۳۰ گرم دانه اسپند را پودر کرده و با ۳۰ گرم پودر دارفلفل مخلوط کنید سپس آن را با کمی عسل به شکل خمیر در آورید. این محلول در برجسته کردن سینه ها موثر است.
  • یکی از در دسترس ترین شیوه ها برای بزرگ کردن سینه ها مخلوط دارچین و دارفلفل است. دارچین، دارفلفل، رازیانه و میخک را هر کدام به میزان ۲۰ گرم به حالت پودر در آورید. در ظرفی جداگانه مقداری کره گاوی را به روش غیر مستقیم آب کرده و به پودرها اضافه کنید تا خمیری یکدست به وجود آید. این خمیر را ۲ مرتبه در روز به سینه ها ماساژ دهید.