شرایط باز نشر مطالب پیام سلامت

مطالعه مطالب پیام سلامت رایگان است. اما انتشار آن به هر نحو در سایر وبسایت ها، وبلاگ های شخصی، خبرگزاری ها، شبکه های اجتماعی و… تنها با درج لینک به منبع اصلی (یعنی لینک مستقیم صفحه آن مطلب در مجله پیام سلامت) و ذکر منبع (نام مجله پیام سلامت) مجاز است.
همچنین استفاده از مطالب پیام سلامت در انواع اپلیکیشن های موبایلی بدون کسب اجازه کتبی، ممنوع است.
نشر مطالب پیام سلامت در انواع جراید چاپی نیز، منوط به اجازه کتبی صاحب اثر است.
دوستان و همراهان و همکاران عزیز، مطالب پیام سلامت با زحمت و هزینه بسیار، به صورت اختصاصی و به روش تالیف و ترجمه آماده می شود. از این رو کپی و استفاده بی اجازه و بدون ذکر منبع، هم از نظر شرعی حرام بوده و هم از نظر قانونی قابل پیگیری است؛ و پیام سلامت تا جای ممکن متخلفان را مورد پیگرد قرار خواهد داد.

ماده ۷۴۵ قانون مجازات اسلامی

هرکس به وسیله سامانه های رایانه ای یا مخابراتی، داده های دیگری را بدون رضایت او منتشر و یا در دسترس دیگران قرار دهد؛ طبق قانون به پرداخت جزای نقدی از ۵ میلیون ریال تا ۴۰ میلیون ریال و حبس از ۹۱ روز تا ۲ سال و یا هر دو محکوم خواهد شد.
بیایید با رعایت قانون کپی رایت به حقوق یکدیگر احترام بگذاریم.

شرایط استفاده از مطالب پیام سلامت

مطالب منتشر شده در مجله پیام سلامت و صفحات اجتماعی آن، برگرفته از معتبرترین منابع سلامت و پزشکی جهان است. با این وجود این مطالب جایگزین تشخیص پزشکی نمی شود و نباید منجر به خود درمانی در افراد گردد. هدف از تولید و انتشار این مطالب، افزایش آگاهی مخاطبان عزیز در زمینه سلامت و پزشکی است.
از این رو صاحبان مجله پیام سلامت، هیچگونه مسئولیتی در قبال استفاده کنندگان از این مطالب ندارند.