معرفی سلبریتی هایی که برند محصولات آرایشی و پوستی دارند

ممکن است زمانی که در شبکه های اجتماعی فعالیت میکنید یا با دوستان خود صحبت میکنید، متوجه خبر ظهور برند جدیدی توسط یک سلبریتی دیگر شوید. پیش از این، شاهد افراد مشهور بی شماری بودیم که لاین عطر خود را روانه بازار کرده اند، اما به ویژه در چند سال اخیر شاهد افزایش بی سابقه ورود سلبریتی های ایرانی و خارجی به حوزه زیبایی و تولید لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست و مو بوده ایم. سلبریتی ها در نقش مدیر عامل، بنیانگذار یا سرمایه گذار قرار می گیرند و مستقیماً با تیم های مدیریت با تجربه و متخصصین صنعت زیبایی کار می کنند.

در حالی که هر کسی که پول دارد می تواند خط تولید خود را راه اندازی کند، اما تنها افراد مشهوری که تلاش واقعی برای تولید محصولات با کیفیت بالا انجام می دهند در فضای زیبایی موفق می شوند. هر برند زیبایی مشهور چیزی جدید و هیجان انگیز به صنعت ارائه می دهد، اما کدام برندها بیشترین درخشش را داشته اند؟ راه‌ های زیادی برای سنجش موفقیت یک برند وجود دارد، اما بدون شک درآمد مهم‌ترین آنهاست. در ادامه، افراد مشهوری را معرفی کرده ایم که در حال حاضر برندهای زیبایی پررونقی دارند.

  1. لیدی گاگا، برند Haus Labs
  2. سلنا گومز، برند Rare Beauty
  3. ویکتوریا بکهام، برندVictoria Beckham Beauty
  4. کیم کارداشیان، برند SKKN
  5. ریحانا، برند Fenty Beauty
  6. جنیفر لوپز، JLo Beauty
  7. اسکارلت جوهانسون، برند Outset
  8. جسیکا آلبا، برند Honest Beauty
  9. کایلی جنر، برند Kylie Cosmetics
  10. هیلی بیبر، برند Rhode Skin

10 سلبریتی معروف خارجی که برند لوازم آرایشی و مراقبت از پوست دارند

معرفی سلبریتی هایی که برند محصولات آرایشی و پوستی دارند

لیدی گاگا

اینکه سلبریتی ای مثل لیدی گاگا برند آرایشی داشته باشد شاید برای طرفداران این صنعت خیلی تعجب برانگیز نباشد. او به خاطر ظاهر جسورانه و آزمایشی خود، اغلب شامل مقداری از لوازم آرایشی سنگین روی صورت خود است. هیچ چیز نمی تواند جلوی اشتیاق علاقه مندان به میکاپ و طرفداران سبک های مختلف آرایشی را برای استفاده از محصولات لابراتوارهای Haus Laboratories لیدی گاگا بگیرد. اولین مجموعه تولیدات انحصاری او شامل خط لب، براق کننده، و رنگ های مایع براق صورت و چشم در سایت آمازون به فروش رسید. این محصولات می تواند ظاهر اغلب جسورانه ای را که گاگا دنبال می کند، تسهیل کند. اما در سال جاری، او این برند را با نام Haus Labs، به طور انحصاری در Sephora، با 90 محصول جدید در هفت دسته، راه‌ اندازی کرد. این سلبریتی معروف درباره برند آرایشی خود و تولیداتش میگوید: من نمی خواستم این موضوع فقط درباره من باشد، تمایل داشتم آرایش صحنه یا فرش قرمزم برای همه امکان پذیر باشد.

سلنا گومز

یکی از مورد انتظارترین برندهای زیبایی سلبریتی در سال 2020، حضور تأثیرگذار سلنا گومز در صحنه زیبایی با برند رر بیوتی Rare Beauty بود (او به عنوان رئیس آن فعالیت می کند)، با اولویت‌ هایی که دیگر سلبریتی‌ ها بر آن تاکید نکرده بودند. او میگوید در تمام مدتی که ما در حال ایجاد این برند بودیم، همیشه این تصور را داشتیم که این موضوع همچنین در مورد سلامت روان و ایجاد مکانی امن برای ارتباط مردم است. این صراحت همراه با محصولات باکیفیت که آرایش را دوباره تبدیل به یک احساس سرگرمی و نشاط کرده، توانست موفقیت بزرگ این مجموعه را رقم بزند. طیف محصولات برند آرایشی سلنا از جمله کرم پودر صورت، رژلب و … با قیمت مناسبی که دارند در فروشگاه معروف Sephora به خوبی به فروش میروند.

ویکتوریا بکهام

پس از فتح موسیقی پاپ و دنیای مد، ویکتوریا بکهام همسر دیوید بکهام فوتبالیست معروف سال های نه چندان دور، به سراغ تولید لوازم آرایشی و تاسیس برند زیبایی خود با نام Victoria Beckham Beauty رفت و در کمتر از چهار سال، لوازم آرایشی رنگی مجلل و محصولات مراقبت از پوست به لحاظ علمی پیچیده ای را تولید کرد که در میان خریداران زیبایی که به دنبال شیک بودن هستند، به یک کلاسیک مدرن تبدیل شده است. طرفداران این برند درباره ریمل Future Lash نظر مثبتی داشته و ادعای ضد لک بودن آن را حتی با وجود ماسک صورت مرطوب و عرق‌ زده نیز تصدیق میکنند. هم چنین تینت لب آن جزو بهترین مدل های تینت لب خارجی با ماندگاری بالا قرار دارد.

کیم کارداشیان

او پس از توقف و بستن برندهای KKW Beauty و KKW، جدیدترین محصولات مراقبتی خود را تحت برند Skkn by Kim معرفی کرد. زیبایی شناسی رنگی خاص کیم کارداشیان در برند SKKN که در ژوئن 2022 راه اندازی شد، توسط او منعکس شده است. Skkn by Kim اولین اقدام کارداشیان برای مراقبت از پوست است که با 9 محصول تونر، لایه بردار، سرم اسید هیالورونیک، سرم ویتامین C8، کرم صورت، کرم دور چشم، قطره های روغن و یک روغن شب عرضه شد و یک روتین پوستی کامل و جامع را ارائه می دهد. این برند از نبرد 15 ساله خود کارداشیان با پسوریازیس الهام گرفته و قرار است روی همه انواع پوست، رنگ ها و بافت ها در هر سنی کار کند. او میگوید در طول تمام سال های فعالیت خود همواره با اشتیاق به پر کردن شکاف‌ های موجود در بازار با محصولات ماهرانه و محبوب جهانی مشغول بوده است.

ریحانا

Fenty Beauty برند زیبایی مشهوری که به نظر می‌رسد واقعاً گوی سبقت را از بهترین برندهای آرایشی پیش گرفته است. پس از راه اندازی این برند آرایشی در سپتامبر 2017 توسط ریحانا، او به جای اینکه به سمت دنیای موسیقی بازگردد، تصمیم به راه اندازی Fenty Skin، یک خط مراقبت از پوست فراگیر گرفت. دامنه فعالیت Fenty حول محور مأموریت اصلی خود یعنی «شامل برای همه زنان و انواع پوست» متمرکز شده است. ممکن است جای تعجب نباشد که Fenty Beauty به عنوان ثروتمندترین برند زیبایی سلبریتی در حال حاضر جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.

جنیفر لوپز

معرفی سلبریتی هایی که برند محصولات آرایشی و پوستی دارند

این سلبریتی معروف در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست برند خود را به نام JLo Beauty در اول ژانویه با هشت محصول پاک کننده، مرطوب کننده، ماسک صورت، کرم دور چشم، سرم و یک مکمل غذایی راه اندازی کرد. این محصولات با کمک ترکیباتی مانند اسکوالن، روغن تخمیر شده، روغن طبیعی و عصاره برگ به درخشش خاص لوپز کمک می کنند. این سلبریتی درباره محصولات برند خود می گوید: مادر، خاله و مادربزرگش، از روغن زیتون به عنوان یک محصول تقویتی روی موها، صورت و بدن و در زمان بارداری روی شکم شان وقتی که خیلی خشک می‌شد استفاده می‌کردند، کاری که برای پوست انجام می دهد شگفت انگیز است، اما هیچ کس نمی خواهد بوی سالاد بدهد. بنابراین، آنها تصمیم گرفتند از این روغن در ترکیبات و فرمولاسیون محصولات استفاده کنند. تولیدات این برند در Sephora موجود است.

اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون هنرپیشه هالیوودی به عنوان فردی که بخش بزرگی از زندگی خود را با آکنه سروکار داشت، لاین محصولات پوستی خود را با انم تجاری Outset راه اندازی کرده است. بر خلاف سایر برندهای زیبایی مشهور، جوهانسون تصمیم گرفت نام برند را به نام خود انتخاب نکند تا روی محصولات و پیام های برند تمرکز کند. او گفته که از کودکی مجذوب قدرت دگرگون‌ کننده زیبایی بوده و مادرش از اوایل نوجوانی اشتیاق به مراقبت از پوست را در او ایجاد کرده است. این برند طیف وسیعی از محصولات از جمله کرم دور چشم آبرسان، سرم سفت کننده و پاک کننده آنتی اکسیدانی را در سادگی بدون عطر و بدون آسیب ارائه می دهد. این سلبریتی سابقا سفیر برند لورال L’Oreal Paris فرانسه بود.

جسیکا آلبا

برند Honest Beauty تنها یکی از شاخه‌ های امپراتوری صادقانه جسیکا آلبا است. مجموعه آرایش و مراقبت از پوست این بازیگر امریکایی به دلیل فرمولاسیون باکیفیت آنها و هم چنین نوع و سبک بسته بندی شیکی که دارند، به شدت محبوب است.

کایلی جنر

حتی اگر طرفدار پر و پا قرص آرایش هم نباشید، به احتمال زیاد نام این برند را شنیده اید! Kylie Cosmetics محبوب ترین برند زیبایی سلبریتی در اینستاگرام است. این سلبریتی قبل از راه‌ اندازی برند لوازم آرایشی و بهداشتی خود، با بازی در سریال تلویزیونی Keeping up with the Kardashians مطرح شد و نام خود را به‌ عنوان چهره‌ای جدید سر زبان ها انداخت. لوازم آرایشی کایلی جنر در سال 2014 توسط این ستاره تلویزیونی تاسیس شد و بلافاصله هم ثروت و هم موقعیت او را به عنوان یک تاجر تغییر داد. این برند بیشتر به خاطر محصولات لب خود معروف است که نوید لب‌های پرتر و پرپشت‌تر را می‌دهند. او با 25.6 میلیون دنبال کننده، بیشترین تعداد فالوور برند زیبایی سلبریتی را در رسانه های اجتماعی دارد.

هیلی بیبر

هیلی بیبر همسر جاستین بیبر خط زیبایی خود را به نام Rhode Skin در سال 2022 راه اندازی کرد. پوست بی عیب و نقص او برای هر دختری قابل طمع است. این برند عملا مظهر زیبایی شناسی “دختر پاک” است که بیبر به آن معروف شده است. محصولات سرم/ژل آبرسان، کرم مرطوب کننده و بازگرداننده سد حاوی شی باتر و پپتیدها و بالم لب درمانی پپتید (مغذی با روکش براق) از جمله معروف ترین تولیدات این برند است.