ترفندهایی برای افزایش ماندگاری بادی اسپلش

بادی اسپلش نسبت به انواع عطرها و ادکلن‌ها محصولی نسبتا جدید به شمار می‌آید، با وجود این طی همین دهه اخیر توانسته هزاران نفر در سراسر زمین را به خود جذب کند. این محصول که نوع زنانه و مردانه دارد، یکی از بهترین و متنوع‌ترین محصولات موجود در بازارهای بین‌المللی است. در این مقاله ابتدا با بادی اسپلش بیشتر آشنا شده و سپس ترفندهایی را می‌آموزید که به افزایش ماندگاری این محصول کمک زیادی می‌کنند.

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش یا بادی میست محصولی برای بخشیدن رایحه خوب به بدن شما است. این محصول معمولا رایحه قدرتمندی ندارد، اما از آنجایی که روی بدن اسپری می‌شود، تاثیری ملایم و بسیار جذاب خواهد داشت. بادی اسپلش‌ها در انواع رایحه‌های میوه‌ای، گلی و … فرموله می‌شوند و برای هر سلیقه‌ای محصول ویژه‌ای دارند. معمولا هم در اندازه‌های بزرگ تولید می‌شوند، مگر محصولات جیبی آن‌ها که برای سفر یا باشگاه ایده‌آل هستند. شما هم می‌توانید این محصولات خوشبو و عطر مانند را با سلیقه خود تهیه و روی بدن‌تان اسپری کرده و در عین حال برای بالا بردن ماندگاری‌شان از روش‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، کمک بگیرید.

  • پوست‌تان را مرطوب کنید

یکی از بهترین روش‌هایی که از طریق آن می‌توانید، ماندگاری بادی اسپلش خود را افزایش دهید، این است که قبل از استفاده پوست‌تان را مرطوب کنید. به خاطر داشته باشید، زمان استفاده از هر محصولی از عطر زنانه و مردانه گرفته تا بادی اسپلش، پوست مرطوب باعث می‌شود، رایحه مورد نظر برای مدت بیشتری اصطلاحا حبس شده و باقی بماند، در حالی که پوست خشک زودتر رایحه را از دست خواهد داد.

ترفندهایی برای افزایش ماندگاری بادی اسپلش

برای ایجاد رطوبت مناسب روی پوست بدن، می‌توانید از دو روش کمک بگیرید. اول اینکه یک لوسیون بدن غیر عطری یا فاقد رایحه تهیه کرده و از آن استفاده کنید. روش دوم، بستگی به نوع بادی اسپلش شما دارد؛ اگر این محصول دارای بادی لوشن یا لوسیون بدن مطابق با رایحه خود است، تهیه این گزینه را هم به شما توصیه می‌کنیم، برای مثال برندهایی مثل ویکتوریا سیکرت معمولا انواع بادی اسپلش و لوسیون بدن دارای رایحه یکسان را تولید کرده و روانه بازار می‌کنند که شما هم می‌توانید از آن‌ها برای افزایش هر چه بیشتر ماندگاری بویی که دوست دارید، استفاده کنید.

  • رایحه‌های تند و گرم را انتخاب کنید

معمولا رایحه‌هایی که شدت بیشتری دارند یا گرم هستند، ماندگاری بیشتری نسبت به بادی اسپلش‌های خیلی ملایم یا خنک دارند. بادی اسپلش به خودی خود بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، شدت اولیه رایحه خود را از دست داده و ملایم می‌شود؛ بنا‌بر‌این اگر می‌خواهید مدت ماندگاری آن بالاتر باشد، رایحه تندتری را انتخاب کنید که بعد از ملایم شدن همچنان قابل استشمام و نسبتا پر قدرت باشد.

  • روی تمام بدن خود اسپری کنید

یکی از رازهای محبوبیت بادی اسپلش این است که روی تمام بدن اسپری می‌شود و از آنجایی که ملایم است، طوری است که انگار خود بدن به طور طبیعی رایحه خوبی دارد. همین مسئله که این محصول را می‌توان روی تمام بدن اسپری کرد (به جز اعضای حساس)، به خودی خود باعث ماندگاری بیشتر رایحه آن خواهد شد، به همین دلیل اگر فقط آن را روی دست‌ها اسپری می‌کنید و احساس می‌کنید، بوی آن زیاد ماندگار نیست، سعی کنید اسپری کردن روی تمام بدن را هم امتحان کنید، به ویژه نقاطی که دارای نبض هستند.

  • آن را تجدید کنید

مدت ماندگاری رایحه بادی اسپلش‌ها معمولا دو الی سه ساعت است و بعد از آن کم‌کم شروع به محو شدن می‌کنند، مگر اینکه تجدیدشان کنید. پیشنهاد ما این است که اگر قصد دارید، در مهمانی یا رویداد خاصی رایحه بادی اسپلش‌تان باقی بماند، در وهله اول آن را 10 دقیقه قبل از حاضر شدن در مراسم بزنید و در وهله دوم هم آن را برای تجدید کردن همراه خود داشته باشید. همان طور که پیشتر اشاره کردیم، معمولا سایز این محصولات بزرگ است و طبیعتا برای کیف دستی مناسب نیستند، اما اگر بتوانید سایز جیبی محصول مورد نظرتان را هم خریداری کنید، می‌توانید آن را به راحتی همراه خود داشته باشید.

ترفندهایی برای افزایش ماندگاری بادی اسپلش

  • روی بدن تمیز اسپری کنید

یکی از مهم‌ترین نکات درباره نحوه استفاده از این محصول این است که بهتر است، روی بدن تمیز اسپری شود. دلیل اهمیت این مورد در این است که بوی بدنی که تمیز نیست، ممکن است، بوی بادی اسپلش را پوشش داده و از شدت آن کم کند یا با ترکیب شدن با آن نتیجه ناخوشایندی داشته باشد. به همین دلیل سعی کنید، بادی اسپلش خود را بعد از هر بار حمام کردن مورد استفاده قرار دهید تا بیشتر باقی مانده و جاذبه‌اش را نیز حفظ کند.

  • از پکیج‌های همراه عطر کمک بگیرید

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، برندهایی مثل ویکتوریا سیکرت انواع بادی اسپلش و لوسیون بدن را به صورت ست نیز ارائه می‌دهند. به جز لوسیون بدن، این برند و برندهای دیگر ست‌های کامل‌تری را نیز ارائه می‌دهند که شامل عطر هم می‌شود. این ست‌ها که عمدتا گیفت ست یا ست هدیه هستند، اغلب شامل یک عطر فول سایز، یک عطر جیبی، لوسیون بدن و بادی اسپلش بوده و همگی رایحه یکسانی دارند. به همین دلیل هم اگر از آن‌ها در کنار هم استفاده کنید، تقریبا می‌توانید مطمئن باشید که حد‌اقل پنج یا شش ساعتی را بدون نیاز به تجدید رایحه سپری خواهید کرد. البته این مورد بستگی زیادی به غلظت عطر موجود در ست دارد؛ معمولا ترتیب غلظت از زیاد به کم شامل پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادکلن و اوفرش است، بنا‌بر‌این هر چه عطرتان غلیظ‌تر باشد، نتیجه بهتری به دست خواهید آورد.

  • مراقب تقلبی‌ها باشید

متاسفانه مثل خیلی از محصولات آرایشی و بهداشتی دیگر بادی اسپلش‌های تقلبی یا اصطلاحا فیک نیز زیاد شده‌اند، برای همین هم اهمیت زیادی دارد که اولا خرید خود را از فروشگاه‌های شناخته شده و معتبر انجام دهید و ثانیا محصول اصل را بشناسید. اگر به دنبال محصولات برندهای خارجی هستید، پیشنهاد می‌شود، قبل از انجام هر خریدی عکس آن محصول را روی سایت اصلی بررسی کرده و سپس ویژگی‌های آن را با ویژگی‌های محصولی که قصد خریدش را دارید، تطابق دهید. اگر هم به دنبال محصولات ایرانی هستید، سراغ برندهای شناخته شده بروید. به خاطر داشته باشید، رایحه‌ها می‌توانند جذب بدن شما شوند و روی سیستم عصبی‌تان هم تاثیر داشته باشند، بنا‌بر‌این هر محصولی مناسب سلامت شما نخواهد بود.