بهترین پوزیشن های رابطه جنسی

یکی از مهمترین نکاتی که در مورد رابطه جنسی باید رعایت شود پوزیشنی است که بدن در آن قرار دارد. پوزشین های رابطه جنسی در واقع موقعیتی هستند که بدن مرد و زن برای انجام دخول در آن حالت قرار دارد. برخی از این پوزشین های رابطه جنسی می توانند به روند ارگاسم سرعت بخشند و برخی نیز برای موقعیت های خاص مثل پریود بودن زنان استفاده شوند. در ادامه این مطلب مجله پیام سلامت در مورد بهترین پوزیشن های رابطه جنسی برای حالات مختلف اشاره خواهیم کرد.

بهترین پوزیشن های رابطه جنسی

بهترین پوزیشن برای انجام سریع رابطه جنسی

امروزه در هر کاری زمان حرف اول را می زند. گاهی زمان به حدی کم است که برای مقاربت نیز کافی نیست. اگر می خواخید رابطه جنسیتان را سریع تمام کنید از پوزیشن زیر استفاده کنید. برای قرار گرفتن در این استایل، همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید زن باید به صورت چهار زانو قرار بگیرد و مرد پشت سر آن باشد. بهتر است این پوزیشن روی بلندی تقریبا نیم متری انجام شود. محققان دانشگاه کنتاکی با بررسی ۱۴،۰۰۰ مرد و زن به این نتیجه رسیدن که داگ استایل کوتاه ترین زمان را برای برقراری رابطه جنسی طلب می کند. ضمن این که این پوزیشن موجب اصطحکاک و نفوذ بیشتر شده به همین جهت برای باردار شدن پوزیشن مناسبی است. داگ استایل مستقیما نقطه G در زنان را تحریک می کند. به همین دلیل این پوزیشن مورد علاقه زنان می باشد.

بهترین پوزیشن های رابطه جنسی
بهترین پوزیشن های رابطه جنسی

عجیب ترین پوزیشن

گاهی اوقات داشتن رابطه در یک موقعیت خاص و تکراری برای مدت طولانی می تواند شما را خسته کند. بنابراین زوج هایی که سال هاست ازدواج کرده اند در پی یافتن موقعیتی هستند که علاوه بر جدید بودن موجب ایجاد انگیزش بیشتر نیز شود. پوزیشن ارائه شده در زیر درست است که کمی خطرناک است اما شاید برایتان جذاب باشد. در این پوزیشن زن باید بر روی زمین دراز کشیده و بدن خود را تا قسمت شانه بالا نگه دارد. سپس مرد با قرار گرفتن در بین پاها دخول را انجام دهد. برای انجام این پوزیشن خیلی مراقب گردنتان باشید. این پوزیشن ها از جمله پوزیشن های فانتزی هستند و همیشه نمی توان از آن ها استفاده کرد.

بهترین پوزیشن های رابطه جنسی
بهترین پوزیشن های رابطه جنسی

بهترین پوزیشن برای رسیدن به ارگاسم

طبق آمارهای رسمی تقریبا ۶۰ درصد از زنان در طول رابطه جنسی خود به ارگاسم نمی رسند. این موضوع باعث می شود برخی از افراد از رابطه جنسی خود دلسرد شوند. این افراد قافل از این موضوع هستند که تغییر موقعیت رابطه شان می تواند رضایت جنسی بیشتری را به همراه بیاورد. پوزیشنی که در زیر مشاهده می کنید تقریبا بهترین پوزیشن برای مرد و زن برای تحریک شدن و رسیدن به ارگاسم است. ضمن این که این پوزیشن برای مردانی که دچار زود انزالی هستند نیز مناسب است. برای تحریک بیشتر باید در این پوزیشن تمام بدن زن با تمام بدن مرد در تماس باشد. به این حالت ماساژ شکم نیز گفته می شود.

بهترین پوزیشن های رابطه جنسی
بهترین پوزیشن های رابطه جنسی

بهترین پوزیشن با توپ های بدنسازی

یکی از راهکارهای جذاب کردن رابطه جنسی استفاده از ابزارهای مختلف است. یکی از ابزارهای بی خطر توپ های بزرگی است که در باشگاه های بدنسازی برای ورزش هایی مانند یوگا و پیلاتس استفاده می شود. به پوزیشنی که در زیر مشاهده می کنید پوزیشن دختر گاو چران معکوس گفته می شود. در این حرکت مرد باید بر روی توپ طوری بنشیند که موقعیتش کاملا ثابت باشد. سپس زن پشت به مرد بر روی آلت تناسلی قرار بگیرد. از فواید این حالت می توان به نفوذ عمیق و تحریک کردن نقطه G اشاره کرد.

بهترین پوزیشن های رابطه جنسی
بهترین پوزیشن های رابطه جنسی

منعطف ترین پوزیشن رابطه جنسی

زوایا و موقعیت های مختلف بدن در زمان رابطه جنسی می تواند احساس جدید برای شما به وجود آورد. نزدیکی در موقعیت های خاصی که در زیر معرفی می کنیم می توانند موجب تحریک ذهنی و جسمی شده و علاوه بر رضایت جنسی، فرآیند ارگاسم را نیز بهبود دهند. برای انجام این پوزیشن انعطاف بدنی زیادی نیاز است. همان طور که در تصوری مشاهده می کنید زن باید بر روی زمین به پشت دراز کشیده و از باسن به پایین را به صورت عمود با زمین بالا نگه دارد. برای حمایت بیشتر از کمر و باسن کف دست را بالای باسن قرار دارد و آرنج را به زمین بچسبانید. در این حالت واژن تنگ تر شده و لذت جنسی بیشتر خواهد شد.

بهترین پوزیشن های رابطه جنسی
بهترین پوزیشن های رابطه جنسی

به غیر از حالت بالا، یکی از عجیب ترین پوزیشن هایی که معمولا توسط ورزشکاران انجام می شود حالت زیر است. در این پوزیشن زن باید از بارفیکس آویزان شده و پاهای خود را به صورت افقی نگه دارد. همان طور که مشاهده می کنید این پوزیشن آمادگی بدنی بالایی می خواهد. ضمن این که استفاده از آن می تواند موجب کالری سوزی بیشتر شده و بدن شما را آماده نگه دارد.

بهترین پوزیشن های رابطه جنسی
بهترین پوزیشن های رابطه جنسی

منابع:

These Are The Hottest Sex Positions In Different Countries Around The World