آزمایش در منزل: ویژه کارکنان سازمان‌ها

زمانی که وارد سایت هومکا می‌شوید گزینه چکاپ سازمانی را خواهید دید که به تازگی به خدمات هومکا اضافه شده است. با نظر به تجربه موفق آزمایش در منزل و رضایت حداکثری مردم از خدمات هومکا، اکنون این مجموعه با هدف ارائه خدمات بیشتر به مردم و رفاه حال آنان، بستر آزمایش در منزل برای کارکنان سازمان‌ها را نیز مهیا کرده و کلیه سازمان از این پس می‌توانند از طریق خدمات سازمانی هومکا برای حفظ سلامت کارکنان خود و افزایش پویایی محیط کار اقدام کنند.

آزمایش در منزل: ویژه کارکنان سازمان‌ها

مزایای خدمات سازمانی هومکا

زمانی که شرکت‌ها برای کارکنان خود از خدمات سازمانی سلامت استفاده می‌کنند، به هر یک از پرسنل یک پنل سازمانی اختصاص داده می‌شود. از طریق این پنل سازمانی، کارکنان قادرند در هر ساعت از شبانه‌روز درخواست آزمایش خود را ثبت کنند تا در زمان مقرر کادر متخصص از هومکا به منزل فرد و یا به محل کار وی اعزام شده و نمونه لازم جهت انجام آزمایش دریافت گردد. پس از انجام آزمایش، نتیجه بلافاصله در پنل سازمانی فرد بارگذاری می‌شود. کارکنان متناسب با نوع قراردای که سازمان با هومکا دارد می‌توانند از انواع مزایای سازمانی مثل تخفیف‌های آزمایش در منزل برای خود و اعضای خانواده، انجام رایگان برخی از خدمات سلامت، بهره‌مند شدن از هدایا در جشنواره سالیانه خدمات سازمانی هومکا، مشاوره و تفسیر نتیجه آزمایش و یا خدمات گزارش‌دهی و یادآوری سلامت برخوردار شوند.

مزایای آزمایش در منزل هومکا

احتمالا این سوال در ذهنتان مطرح شده که آزمایش در منزل چه فوایدی دارد و چرا برخورداری از آن لازم است؟ برای آشنایی شما با این خدمات، به برخی از مزایای آزمایش در منزل اشاره می‌شود:

  • بی نیاز شدن از مراجعه حضوری به آزمایشگاه
  • اعزام کادر مجرب و دوره دیده به منزل یا محل کار برای دریافت نمونه
  • پوشش تمام بیمه های پایه و تکمیلی
  • اعمال در لحظه و آنلاین بیمه
  • مشاوره و تفسیر نتیجه آزمایش
  • ارسال سریع نمونه دریافت شده از منزل به آزمایشگاه با رعایت زنجیره سرد
  • محاسبه هزینه با تعرفه آزمایشگاه
  • انجام خدمات همه روزه حتی در ایام تعطیل

در لیست بالا تنها به تعدادی از مزایای آزمایش در منزل هومکا اشاره شده است و می‌توانید در خصوص سایر مزایای آن به وبسایت هومکا مراجعه کرده و یا چکاپ سلامت سازمانی و آزمایش در منزل را در گوگل جستجو کنید تا وبسایت هومکا در اولین نتیجه گوگل برای شما به نمایش درآید.

آزمایش در منزل: ویژه کارکنان سازمان‌ها

چه آزمایشاتی را می توان از طریق پنل سازمانی درخواست داد؟

انواع آزمایشات خون و ادرار را می‌توان با خدمت سازمانی هومکا انجام داد. آزمایشاتی مثل CBC، آزمایش کبد و کلیه، آزمایش قند و چربی خون و سایر آزمایشات را که لیست کامل آن‌ها را می‌توانید با مراجعه به وبسایت هومکا مشاهده کنید. حتی انجام آزمایش ادواری چکاپ کامل برای پرسنل از طریق خدمت سازمانی امکان‌پذیر است. با استفاده از خدمت آزمایش در منزل و نوع قرارداد سازمان شما با هومکا می‌توانید به صورت رایگان از خدمت آزمایش چکاپ کامل در منزل هومکا استفاده کنید.