مای‌لیدی همزمان با ماه آگاهی از سرطان پستان، کمپین «ما‌ یک‌ رنگیم» را برای دومین سال برگزار کرد.

ما یک رنگیم- مای لیدیمای‌لیدی در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود، پاییز 1402 همزمان با ماه آگاهی از سرطان پستان، کمپین آگاهی رسانی خود را با شعار ما یک رنگیم برای دومین مرتبه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار کرد.

این کمپین در ادامه مسیر سال‌های گذشته و در راستای ارتقای سلامت زنان اجرا شد. پیش از این نیز مای‌لیدی با همکاری موسسه خیریه بهنام دهش پور کمپین‌های مشابهی را به همین مناسبت در ماه اکتبر برگزار کرده بود.

در این کمپین با هدف سنجش آگاهی مخاطب‌ از سرطان پستان، یک صفحه وب اختصاصی با امکان شرکت در آزمون آنلاین فراهم شد. علاوه بر آزمون، محتوای این صفحه شامل ویدئوهای آموزشی، بروشور قابل دانلود، معرفی و دسترسی به اپلیکیشن هرلایف بود.
کاربران در آزمون آنلاین می‌توانستند با پاسخ به چند سوال ساده، میزان آگاهی خود را درباره سرطان پستان بسنجند و دوستانشان را به شرکت در این آزمون دعوت کنند. پس از پایان آزمون، به هر کاربر براساس پاسخ‌های نادرست، ویدیو‌های مرتبط جهت افزایش آگاهی نمایش داده شد. در پایان کمپین سال 1402 بیش از 30000 نفر در این آزمون آگاهی سنجی شرکت کردند.

مای‌لیدی در این کمپین به ازای انجام هر آزمون و همچنین به ازای هر دعوت از طریق شماره تلفن، مبلغ پنج هزار تومان را به منظور انجام پژوهش‌های علمی روی سلامت زنان به دانشگاه علوم پزشکی تهران اهدا کرد.

لازم به ذکر است در این کمپین همکاری صمیمانه و اثربخش پزشکان متخصص دانشگاه علوم پزشکی تهران جهت برگزاری کارگاه‌ها و همچنین تولید محتوا، اعتبار علمی این کارگاه‌ها را تضمین می‌کرد.

همچنین برای آگاهی رسانی موثرتر، مای‌لیدی با همکاری واحد منابع انسانی شرکت‌های پیشگام، امسال موفق به برگزاری پنج کارگاه حضوری برای همکاران این مجموعه‌ها شد و در مجموع دو سال کمپین ما یک رنگیم، 553 نفر شرکت کننده خانم و آقا در این آموزش حضوری مشارکت کردند.

مای‌لیدی به عنوان یک برند دغدغه‌مند درباره سلامت تمامی افراد جامعه به ویژه زنان، رسالت خود را از طریق افزایش آگاهی عمومی انجام می‌دهد. به این منظور، تمامی ویدیوهای آموزشی در صفحه اختصاصی این کمپین با همکاری شبکه ملی ناشنوایان و مجموعه سلامت ناشنوا به زبان اشاره ترجمه شده است.