ایمپلنت کره ای مگاژن

به گزارش آسیانیوزایمپلنت کره ای مگاژن امروزه جزو بهترین ایمپلنت دندان های جهان است که کیفیت عالی به همراه قیمت مناسب و بصرفه دارد و بسیار پرطرفدار است.

ایمپلنت کره ای مگاژن

ایمپلنت کره ای مگاژن امروزه جزو بهترین ایمپلنت دندان های جهان است که کیفیت عالی به همراه قیمت مناسب و بصرفه دارد و بسیار پرطرفدار است.
همه شما به خوبی می‌دانید که داشتن دندان‌های سالم چه تأثیری در افزایش اعتماد به نفس‌تان دارد. گذشته از اینکه داشتن دندان‌های سالم و سفید به اصلاح طرح لبخند می‌‌انجامد؛ تأثیر قابل توجهی نیز در حفظ سلامت جسمی افراد دارد.
هرچند همواره توصیه می‌شود که با مراقبت‌های پیوسته از دندان‌های خود محافظت کنید؛ اما در عصر تکنولوژی امروز هیچ جای نگرانی از بابت داشتن دندان‌های پوسیده وجود ندارد.

روش‌های مختلفی برای ترمیم و یا جایگزینی دندان پوسیده و خراب وجود دارد. احتمالا تاکنون با ایمپلنت دندان آشنا شده‌اید.
این روزها ایمپلنت به‌عنوان ایده‌آل‌ترین روش جایگزینی دندان آسیب دیده شناخته می‌شود. اگر با ایمپلنت دندان آشنا باشید؛ حتما نام ایمپلنت کره‌ ای مگاژن به گوشتان خورده است.
از آنجا که ایمپلنت در برندهای مختلفی وجود دارد؛ قطعا استفاده از ایمپلنت با برند معتبر اهمیت بسیاری می‌یاید. مگاژن برند برتر ایمپلنت کره‌ ای است که از محبوبیت بسیاری در جامعه دندانپزشکی برخوردار است.

ایمپلنت دندان چیست؟

قبل از اینکه ایمپلنت کره‌ ای مگاژن را معرفی کنیم، بهتر است مختصری به معرفی ایمپلنت دندان بپردازیم. همان‌طور که گفتیم ایمپلنت بهترین روش برای ترمیم و جایگزینی دندان‌های از دست رفته است.

این روش به‌عنوان یک جایگزین ایده آل برای دندان‌های مصنوعی قدیمی بوده و از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. از مزیت‌های ایمپلنت این است که می‌توانید به هر تعداد که دندان از دست رفته دارید؛ دندانی را جایگزین کنید.
با وجود اینکه هزینه ایمپلنت دندان بالاتر از سایر روش‌ها از جمله دندان مصنوعی است؛ ارزش دندان‌های ایمپلنت شده به قدری است که افراد کمتر به هزینه آن توجه می‌کنند.
در این روش کاشت دندان، ابتدا یک پایه شبیه به پیچ درون استخوان فک کاشته می‌شود. سپس تاج سرامیکی دندان با یک اتصال دهنده به نام اباتمنت به پایه دندان متصل شده و ظاهری کاملا شبیه به دندان طبیعی را ایجاد می‌کند.
در واقع ایمپلنت دندان، کاشت دندان دائمی است و عملکردی مانند ریشه طبیعی دندان دارد.

ایمپلنت کره ای مگاژن

ایمپلنت کره‌ ای مگاژن و ویژگی‌های آن

ایمپلنت در کشورهای مختلفی تولید می‌شود و در این بین ایمپلنت‌های کره‌ای شهرت بیشتری دارند.

جالب است که ایمپلنت‌های کره‌ای نیز توسط کمپانی‌های مختلفی تولید می‌گردند که مگاژن به واسطه کیفیت ایمپلنت تولید شده، جزو برترین برندهای کره‌ای است.
مسلما هرچه کیفیت ایمپلنت بیشتر باشد؛ دوام و ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد شد.‌ از این رو مگازن به‌عنوان یک برند بین المللی، ایمپلنت‌های خود را تحت لیسانس آلمان با دقت، ظرافت، قدرت و استحکام بالا تولید می‌کند.
فرمول سطحی ایمپلنت کره‌ ای مگازن با سایر ایمپلنت‌ها متفاوت است؛ به همین دلیل رنگ بدنه آن به رنگ آبی است.

این رنگ به دلیل وجود کلسیم فسفات در ترکیب ایمپلنت است که قدرت چسبندگی آن به استخوان فک را بهبود می‌بخشد.‌

مزایای ایمپلنت مگاژن

ایمپلنت مگاژن مزایای بسیار زیادی دارد. به‌عنوان نمونه این محصول کره‌ای فاقد هر نوع آلودگی و سم است. نصب آن در دهان تجهیزات خاصی نیاز ندارد.
احتمال شکستن این ایمپلنت بسیار کم است، با این وجود برای تولیدات ایمپلنت خود، ضمانت نامه ارائه می‌دهد تا مشتری اطمینان خاطر بیشتری داشته باشد.

میزان عدم موفقیت در کاشت این ایمپلنت کره ای، بسیار کمتر از سایر ایمپلنت‌ها است.
در کنار تمام این مزایا، کیفیت بالای ایمپلنت مگاژن و اعتبار آن و قیمت مناسب این محصول، سبب افزایش توجه کاربران و محبوبیت آن شده است. طبیعتا هر کمپانی برای تولید ایمپلنت‌ خود استانداردهای از پیش تعریف شده خاصی دارد.
برند مگاژن Megagen در تولید ایمپلنت خود، دقت و ظرافت بالایی خرج داده است. تمام افرادی که دندان‌های غیر قابل ترمیم دارند و یا افرادی که تنها دندا‌ن‌های جلویی خود را از دست داده‌اند؛ کاندیدای مناسبی برای استفاده از ایمپلنت کره‌ ای مگاژن هستند.
این افراد اگر به خوبی از ایمپلنت خود مراقبت کنند تا بیش از بیست سال به تعویض آن نیازی ندارند.‌

قیمت ایمپلنت کره‌ ای

قیمت ایمپلنت‌های کره‌ای با توجه به کیفیت و ضمانت ایمپلنت در دو دسته بررسی می‌شود‌. دسته اول ایمپلنت‌های کره‌ای ارزان هستند که شروع قیمت آن‌ها از ۳،۳۹۰،۰۰۰ است و تا ۵،۸۹۰،۰۰۰ تومان بر اساس مدت زمان گارانتی، متغیر می‌باشد.
دسته دوم بهترین ایمپلنت‌های کره‌ای هستند که از ۶ میلیون تا ۸ و نیم میلیون تومان قیمت گذاری می‌شوند.‌

در این بین، قیمت هر واحد ایمپلنت کره‌ ای مگاژن با ده سال ضمانت، هشت و نیم میلیون تومان است که نسبت به کیفیت و ضمانت آن بسیار ایده آل است.
اگر قیمت ایمپلنت از برندهای دیگری که در ایران موجود هستند را بررسی کنید؛ خواهید دید که برخی از برندها، ایمپلنت با ضمانت ده ساله و کیفیتی مشابه با ایمپلنت مگاژن را تا دو برابر قیمت ایمپلنت مگاژن عرضه می‌کنند.

با توجه به فاکتورهای کیفی ایمپلنت مگاژن، انتخاب آن بسیار ایده آل به نظر می‌رسد.‌

توجه کنید ایمپلنت‌های ایرانی ارزان که شروع قیمت آن‌ها از سه میلیون تومان است؛ ضمانت ندارند. برای اینکه بتوانید طول عمر استفاده از ایمپلنت را افزایش دهید؛ باید برندهای برتر با قیمت بالاتر را انتخاب کنید.
ایمپلنت‌های که ده سال و یا بیشتر گارانتی دارند با قیمتی بیش از ۱۶ میلیون تومان عرضه می‌شوند.

حال آنکه ایمپلنت کره ای مگاژن در مقابل برترین ایمپلنت های عرضه شده در ایران، بسیار مناسب است.‌
برای انجام ایمپلنت دندان پیشنهاد میکنیم دندانپزشکی آیریک را مد نظر داشته باشید تا بتوانید از بهترین خدمات و محیطی آرام و مجهز بهره مند شوید.

دندانپزشکی آیریک با مدیریت دکتر صادق آقاجری متخصص ایمپلنت دندان در تهران از سال ۹۵ تاسیس شده است و با دوشعبه در خیابان شریعتی و سعادت آباد با تجهیزاتی به روز در خدمت شما عزیزان است.

برای مشاهده خدمات دندانپزشکی آیریک به سایت iricclinic.com مراجعه نمائید و یا با شماره 02122860994 می توانید تماس بگیرید.

منبع: https://www.asianews.ir/u/7cp